CÍMKÉK munka költözés

A költözködésről a legtöbb embernek a rengeteg zsák és doboz képe jelenik meg a szeme előtt, és persze a hetekig tartó be- majd kicsomagolás. Lakásból lakásba költözés esetén ezzel nincs is különösebben gond, hiszen legtöbbször van időezeket a feladatokat lassan elvégezni.

Ezzel szemben egy iroda költöztetésnél az idő egy olyan tényező, ami gyakorlatilag hiányzik, ugyanis az irodai felszerelések és dokumentumok hiánya megakaszthatja a vállalat működését, ami bevétel kieséshez, rosszabb esetben pedig az ügyfelek elvesztéséhez vezethet. Éppen ezért ajánlott az irodaköltöztetést profi költöztető csapatra bízni, hogy a lehető legkisebb fennakadást okozza a cég életében ez a szükségszerű folyamat.

Milyen céget válasszunk az irodaköltöztetéshez?

Amikor magánszemélyként választunk költöztető céget, akkor sem elhanyagolható tényező, hogy a kiválasztott cég megbízható legyen és profi munkát végezzen. Ez hatványozottan fontos, amikor az irodát tervezzük költöztetni, hiszen mindennek – a költöztetés során felmerülő problémának – a vállalatunk láthatja kárát.

Ezért a kiválasztott költöztető cégtől minden esetben kérjünk referenciát, és ne feledkezzünk meg utánajárni az online kapott értékeléseknek sem. Egy profi költöztetéssel foglalkozó cégnek az online jelenlétében nincs hiba, ami alatt érthető az átlátható weboldal, és a Facebook, valamint a Google Cégem oldalakon található publikus értékelések.

Továbbá egy korrekt cégtől elvárható az előzetes helyszíni felmérés és a tételes árajánlat, mely alapján számolhatunk a költöztetés során felmerülő költségekkel.

Az irodaköltöztetés is szelektálással kezdődik

Nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy a költözés első lépésének mindig a selejtezésnek kellene lennie. Ez érvényes akkor is, ha az egyik lakásból költözünk a másikba, és természetesen akkor is, ha irodát cserélünk. Míg otthon a személyes tárgyakat vesszük górcső alá, addig az irodában az iratokat és a bútorokat kell átnézni, hogy melyek azok a dokumentumok és enteriőrök, melyekre még szükség van, és mi az, ami leselejtezhető.

A címkézés elengedhetetlen

Egy pici irodánál talán megoldható, hogy egy nap alatt ne csak átköltöztessük a dolgokat egyik helyről a másikra, hanem minden szinte azonnal a helyére is kerüljön. Azonban már egy picit nagyobb irodánál erre szinte semmi esély nincs, ezért dobozolásnál ezt szem előtt kell tartani.

Vagyis érdemes úgy dobozolni, hogy a fontos iratok és a minden nap szükséges dokumentumok egy helyre kerüljenek, illetve feltűnő címkével ellátni ezeket a kartonokat, hogy szükség esetén azonnal megtaláljuk őket.

Ha te is az irodád költöztetését szervezed, de még nem találtad meg az ideális költöztető céget, vedd fel a kapcsolatot a Visszuk.hu csapatával, akik nagy tapasztalatuknak köszönhetően problémamentesen levezénylik ezt a folyamatot!

értékelés