Sokkal több online céges tudásbázisra lenne szükség, mint amennyit eddig létrehoztak a vállalkozások. Méghozzá azért, mert ez egy nagyon hatékony eszköz. Ezzel egyrészt jelentősen tudjuk csökkenteni az ügyfélszolgálatunk leterheltségét, másrészt munkaidőn túl sokkal gyorsabb megoldással kecsegtet az ügyfelek számára. Ezzel jelentősen javítható az ügyfélélmény.

Webshopoknál is jusson eszünkbe!

Ha webáruházat üzemeltetünk, akkor is jusson eszünkbe ez a tájékoztatási mód! Főleg akkor, ha olyan termékeket vagy szoftvereket értékesítünk, melyeknél számolni kell azzal, hogy instrukciók kellenek a megfelelő felhasználáshoz.

 

Ha két legyet ütne webshoptulajdonosként, akkor nézzen szét alaposan a piacon! A Mav-IT.hu nagyszerű raktárkezelő programja mellett egy kiválóan használható, ügyfélbarát tudásbázist menedzselő rendszert is létrehoztak.

 

Miért jobb a bérelt, online céges tudásbázis?

Több előnye is van annak, ha valaki egy bérelt online céges tudásbázis kiépítésén gondolkodik:

 

●       Nem kell foglalkozni a telepítéssel és a frissítésekkel. Ezt elvégzik helyettünk.

●       Nem kell számolnunk külön a webtárhely előfizetési díjjal. A bérleti díj már biztosítja a megfelelő tárhelyet az alkalmazás futtatásához.

●       Egy bérelhető rendszer kifejezetten a célnak megfelelően van összeállítva. Így egyéb CMS-ekkel ellentétben nem kell különböző pluginek tucatjait telepítenünk hozzá.

●       Nem kell az ügyfeleinknek a teljes anyagunkat átolvasni, mert könnyen megtalálhatják azt, amit keresnek.

 

Egy profi rendszerben van szószedet

A Mav-IT.hu már említett rendszerének egyik gyöngyszeme a szószedet. Ez gyakorlatilag egy szakkifejezés-magyarázó. Egy előre megírt szószedetből áll, ahol megírjuk a szakkifejezés magyarázatát.

 

Ezt a rendszer úgy használja fel, hogy a feltöltött cikkekben megkeresi ezeket, és pontozott vonallal aláhúzza. Ha egy ilyen megjelölt szó fölé megyünk az egérrel, megjelenik a hozzá tartozó magyarázat, így még érthetőbbé válik minden információ az ügyfeleknek.

 

Kell egy jó kereső

Annál fontosabb nincs egy tudástárnál, mint maga a kereső. Ennek gyorsnak és hasznosnak kell lennie, és rendszerezve kell megjelenítse a találatokat, hogy még könnyebb dolgunk legyen.

 

Saját domain alatt fusson!

Használhatunk nyugodtan egy kiváló külső, bérelt rendszert, de arra figyeljünk, hogy a saját domainnevünk alatt fusson! Csak így lesz eléggé hiteles, így tud kapcsolódni a márkánkhoz, és így fogják könnyen megtalálni is.

 

Alapok, amiket talán mondani sem kell

Legyen az oldalon süti figyelmeztetés, illeszkedjen a dizájn a cég arculatához, színeihez! SSL tanúsítvány legyen az aldomainhez, és minden olyan nyelven legyen elérhető, amilyenen ügyfeleket kiszolgálunk!

 

Ha ezeknek megfelelünk, akkor egy kiváló, jól használható tudásbázist kapunk, amit ügyfeleink is előszeretettel fognak felkeresni.

értékelés