A linképítés és a keresőmarketing jól kiegészítik egymást! (x)

A linképítés a keresőoptimalizálás offsite fő eszköze, aminek a jelentőségét sokan lebecsülik. Ám a jó helyezések feltételei a linkek, amik a keresőmotorok szemében voksok. Minél több a honlapra adott voks, annál relevánsabbnak tekintik a keresőmotorok az oldalt.

A linképítés részletei meghatározóak a végső siker szempontjából! Viszont, az korántsem mindegy, hogy milyen oldalakról mutatnak a website-ra linkek, és a linkszövegek milyensége is prioritást élvez. A természetesnek ható linkek a nyerőek, ezeket nem is likvidálja a Google algoritmusa. Összefoglalva tehát, a minőségi linkek a hatékony linképítés alapját képezik. A cél minél előbbre kerülni a keresőkben és nem a milliónyi látogató behozása. Ez már a keresőmarketing asztalára tartozik.

A hirdetés a rákattintás után éri el a célját

A keresőmarketing talán az egyik leghatékonyabb hirdetési rendszer. A kattintás alapú megoldással számtalan tulajdonságprofilú célközönség “célozható” meg. Az előre meghatározható keretösszeg is jelentős előny, mert így a büdzséhez idomul a marketingstratégia kidolgozása és megvalósítása, és nem fordítva. Utóbbi esetben megannyi roppant kellemetlen szituáció is előbukkanhat, például nem várt kiadások képében.

Minden egy kampánnyal kezdődik

A keresőmarketing részleteinek kitalálása, a megálmodott mozaikok összerakása és végül az eredmények kielemzése együttesen csodákra, legalábbis új ügyfelek behozására képes. Ahhoz azonban, hogy a siker borítékolhatóvá váljon, minden egyes részfeladatnak a helyén kell lennie. Ezekből áll ugyanis össze maga a kampány, ami aztán bemutatja az adott szolgáltatást, hirdetőt és vonzza a kattintásokat, velük párhuzamosan pedig, az egerek „mögött” ülő potenciális vevőket.

Elég a tanácsadás vagy jobb az egy kézben összpontosuló megvalósítás?

A tanácsadás akkor jó választás, ha a megfogadásra váró útmutatások kivitelezése nem jelent sem technikai, sem más tekintetben kényelmetlenséget, problémát.

Sohasem a vagy-vagy a megoldás

A linképítés és a keresőmarketing együtt eredményesek és nem külön-külön. Azaz nem szinonimákról vagy éppen felcserélhető eszközökről van szó, hanem önmagukban is lényeges technikákról, amik közvetett és közvetlen módon az ügyfelekhez, az ügyfeleknek szólnak, többek között a Google közvetítésével.

értékelés