Márkák állatokkal a logójukban

Az már elég régóta kiderült, hogy az ember alapvetően a majmoktól származik. Rengeteg hihetetlen képességre tett szert az emberiség az évtizedek során, de az állatoknak is vannak olyan képességeik, amelyeket az evolúció során elvesztett az ember. A kitartás, a lojalitás vagy éppen az erő olyan képességek, amelyek miatt tényleg tisztelhetjük az állatokat. Nem csoda, hogy rengeteg cég választott a logójának valamelyik nagyszerű állatot, hiszen így azt mondhatják el magukról, hogy rendelkeznek azadott állat bizonyos tulajdonságával. A következőkben megmutatunk néhány céget, amelyeknek logója állatokat is tartalmaz.

PUMA

Az egyik első márka, amelyik eszünkbe jut egy ilyen cikk kapcsán, a sportszergyártó PUMA. Logója egy ugró pumát ábrázol. A puma erejéről, ügyességéről és energiájáról közismert, szóval ez a logó igazából azt próbálja meg átadni nekünk, hogy a cég milyen pozíciót tölt be a piacon és egyben meg is mutatja, hogy milyen tulajdonságok jellemzik a termékeit. A vásárlók pedig a termékek megvásárlásával és a logó hordásával kicsit felölthetik ezeket a képességeket magukra.

MGM

Az MGM vagy Metro Goldwyn Mayer már hosszú évtizedek óta közismert még Magyarországon is. Ki ne látott volna még életében Tom és Jerry epizódot? De például ők voltak az Elfújta a szél terjesztői is, de az Óz, a nagy varázsló sikere is az ő nevükhöz fűződik még 1939-ből. Az amerikai cég logója egy üvöltő oroszlánt mutat be, ami azt a helyzet szimbolizálja, ahol a cég magát pozícionálja a filmes iparban. Nincs nagyon olyan ember, aki előtt ne lenne ismert ez az üvöltő oroszlános logó. Pont mint a Wazamba online kaszinója, amelynek már csak a nevéről is egy izgalmas és barátságos dzsungel hangulata ugrik be az embernek.

Lamborghini

Ha kicsit alámerülünk a logók világába, akkor a Lamborghini már talán egy olyan márka, amelyről nem igazán jut mindenkinek eszébe a logója. Egy pajzssal körbevett aranyszínű bikáról van szó, amely a szépséget, a presztízst, az erőt és a sebességet szimbolizálja. Ez pedig így együtt minden autó mögött az a vízió, amelyet a cég elképzel. Plusz még az is benne van a választásban, hogy a Lamborghini alapítója imádta a bikaviadalokat és egyben Bika volt a csillagjegye.

Bacardi

A Bacardi logója egy gyümölcsdenevér, ami valószínűleg kevesekben marad meg, amikor a cég termékeit fogyasztja. A piros és fekete színek a logóban az erőt, a presztízst és az eltökéltséget jelképezik, amelyek a cég mögött állnak és aminek köszönhetően az lett a vállalat, ami most. Úgy gondolják, hogy a logó megálmodója a cég alapítójának felesége volt.

Ralph Lauren

A Ralph Lauren egy amerikai divattervező és divatcég, amelynek logója egy lóháton ülő polójátékost ábrázol. A lovakat mindig is egyfajta király fenség jellemezte, az elegencia, vagy éppen a tisztesség mellett. A tervező víziója pedig egy az egyben az, hogy király elegenciát adjon a vásárlóknak. És mivel a lovaglás vagy éppen a lovaspoló a felsőbb osztályok által kedvelt szórakozási módok, a cég ezzel meg is határozta célközönségét.

Jaguar

Szintén elég egyértelmű a luxusautókat gyártó Jaguar logója. Konkrétan már a neve elárulja, hogy milyen logóról van szó. A jaguár ugyanis erőt, sebességet és hatalmat szimbolizál. Így a fekete-fehér színű logó az elegancia és a királyi lét jelképe is, amely egyben leírja azt, hogy milyen minőségű autókat is kaphatunk, ha Jaguart vásárolunk.

értékelés