Ügyfélszerzés és az értékesítés automatizálása

Mindenkinek jól jönne egy olyan program, amivel növelheti a vállalkozása sikerességét. Egy jó szoftver minden szükséges eszközt biztosít, ezáltal mind az ügyfélszerzés, mind az értékesítés automatizálása egyszerűbbé válik. Végre megkapunk mindent, ami a működtetéshez szükséges, legyen szó weboldalkövetésről, CRM-ről, automata értékesítésről, analitikáról, vagy éppen magyar nyelvű támogatásról.

Növelnéd a bevételedet, mindezt automatizmusokkal, amelyek az érdeklődőszerzéstől az online értékesítésen át, egészeszen az adminisztrációs teendőkig mindent megtesznek helyetted? Akkor irányíts mindent egyetlen szoftverből!

Váljon rutinná az érdeklődőszerzés

A FunnelFlow szoftverének segítségével manapság már nem lehetetlen rutinműveletté tenni az ügyfélszerzést. Nincs más dolgunk, mint létrehozni lead magnet űrlapokat, interaktív kvízeket, teszteket, valamint felugró ajánlatokat. Ezek a weboldal látogatóiból szinte garantáltan vásárlót varázsolnak. Másik lehetőség a reszponzív és dizájnos landing oldalak generálása, amihez programozói tudásra sem lesz szükség.

Végül, de nem utolsósorban egy jó szoftver támogatja a vevőszerzést. Ha sikerül állandó bevételt teremtő automata kampányokat felépíteni, amelyek hatékonyan terelik az érdeklődőket, akkor szinte semmi dolgunk nincsen. A feliratkozásból könnyedén vásárlás lehet, amihez csak egy jól felépített kampányra van szükség.

Értékesítés automatizálása

Akinek sikerül elérnie odáig, hogy a marketing magától megy, az szinte biztosan automatizálta az értékesítést. Ezzel rengeteg időt szabadíthatunk fel magunknak, hiszen végre van egy önállóan működő, profittermelő marketing gépezetünk, amit csak beállítani kell.

Először az e-mail sorozatokra van szükség, ami kapcsán fontos szegmentálni a közönséget. Az automata folyamatokat használva akkor is jönnek a vásárlók, ha alszunk, nyaralunk, vagy elmentünk az edzőterembe.

Mindenki sikerrel szeretné zárni az üzleteit. A szoftverek, az eszközök, a stratégiák, amelyek segítenek az értékesítőknek megszabadulni az ismétlődő, manuális és túlzottan időigényes feladatoktól, támogathatják az üzletkötési folyamatokat.

Ehhez szorosan kapcsolódik az e-mail marketing. Mindig azt kell kiküldeni az ügyfelek részére, amire vágyik. Alkossunk meg olyan hírleveleket, kampányokat, esetleg promóciókat, amelyek a leendő vagy korábbi vásárlókat szólítják meg.

CRM és szegmentálás

Mindehhez arra van szükség, hogy teljes mértékben átlássuk a folyamatokat. Az e-mail és értékesítési automatizálással ellátott CRM rendszerek az összes ügyféladatot rendszerezik, ezáltal egyszerre több tölcsért is kezelni tudunk. Egy helyen követhetjük nyomon az összes értékesítési folyamatot, így rengeteg időt és energiát spórolhatunk meg magunknak.

Ha pedig mindez nem lenne elég, akkor egyénileg kell megszólítani az embereket. Az ActiveCampaign lehetőséget ad arra, hogy különféle kategóriák és adatok alapján szedjük csoportba az ügyfeleket.

értékelés