Tűnj már a bemutatkozás első néhány pillanatában profinak!

Értékelve: 1x
(5.0 pont)
CÍMKÉK

Egy üzleti megbeszélés során mindenki szeretné, ha a leendő ügyfél a vállalkozás legszebb, legprofesszionálisabb, legkomolyabb arcát láthatná, hogy az pillanatok alatt megnyerje. Ez néhány hasznos kiegészítő nélkül szinte lehetetlen. Természetesen számít a külső megjelenésünk is, illetve a terem hangulata, ahol fogadjuk az új ügyfeleket. Mégis, amikor először bemutatkozunk, a kézfogás után következik egy olyan szokás, amely akár eldöntheti a megbeszélés sikerességét is.

A névjegykártya, mint a siker zálogának kulcsa

A bemutatkozás utolsó eseménye, mikor átnyújtjuk névjegykártyánkat a másik félnek. Ez a kártya nagyban befolyásolhatja az ügyfél véleményét rólunk. Az egyszerű papírkártyák ideje már lejárt. Az unalmas, könnyen roncsolódó papírdarabok egyszerűen már nem állják meg a helyüket az üzleti életben. Helyettük megjelentek a plasztikkártyák, amelyek ha a megfelelő dizájnt kapják meg, akkor örökre cégünk köreibe csábíthatjuk az új ügyfelet.

Nem csak a kártyák anyaga esett át változásokon. A szín és a kialakítás is megérezte a változás szelét. Természetesen aki nem kedveli a nagy változásokat, azokat szeretnénk megnyugtatni, hogy a hagyományos fehér alapra kerülő fekete festék továbbra is elérhető lehetőség. Ha azonban valami újra vágynál, akkor mi az egyszerű színektől eltérő három másik opciót ajánlanánk.

Királyi ajánlatokhoz királyi színek dukálnak, nem igaz? És mi is lehetne a királyi szín, mint az arany és az ezüst? Ezek a kártyák garantáltan minden ügyfelet elvarázsolnak, ha a színükmellett az adatok is a lehető legtökéletesebben kerülnek elhelyezésre rajtuk. Arany és ezüstszínű kártyát egyébként is keveset látunk a mindennapok során, így ez a két szín mindenképp beleivódik majd az ügyfelünk memóriájába.

lead

Nem ez a két szín azonban a legkülönlegesebb. Ezt a címet ugyanis nem veheti el egyetlen másik opció sem a 2050-et idéző átlátszó kártyáktól a PromoPrint.hu jóvoltából! Különleges, nem mindennapi, könnyedén lehetne egy új sci-fi film egyik eleme is. Ez az a kártya, amely a leginkább sugározza a modernséget, mindezt stílusosan, professzionalitástól csillogva. Ezek a kártyák könnyedén befolyásolhatják az épp döntés előtt álló ügyfelet a döntéshozásban.

Nem csak így segít azonban a plasztikkártya a jobb kapcsolat kialakításában

Egy plasztikkártya nem csupán leendő ügyfeleket varázsolhat el. Érdemes odafigyelni a már megszerzett ügyfelekre is, hiszen mindenki igényli a törődést, még ha üzletről is van szó. A plasztikkártyák például könnyedén válhatnak ajándék kártyává is. Ha elég különleges külsőt kapnak, akkor pedig ezek a kártyák egyszerűen vonzhatnak be magukkal újabb és újabb ügyfeleket. Hogyan lehet még inkább ösztönözni az embereket? Nos, általánosságban mindenki szereti a versenyeket. Ebből kiindulva pedig, ha bizonyos tételek teljesítése után egyszerű, színes kártya után ezüst, arany, majd átlátszó kártya jár, az bizony elég ösztönzően hathat az ügyfelekre.