-
Értékesítő
-
Gondozó
-
Műszaki ügyintéző
-
Állásajánlat
-
Reptéri adminisztrátor és rakodó
-
könyvelő, bérszámfejtő
-
Irodavezető
-
CNC maró / fúró programozó
2024. 09. 30
-
Beruházási / Építési Projektmenedzser (infrastruktúra / közmű)
2024. 10. 03
-
Gépkezelő / Gépbeállító | Dunaföldvár
2024. 10. 01
-
Raktári csoportvezető
2024. 10. 03
-
Sales Coordinator-Ukrainian Speaking
2024. 10. 03
-
Folyamatmérnök - Veszprém
2024. 10. 03
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »
Sokan még mindig figyelmen kívül hagyják a TikTok nyújtotta lehetőségeket. Azonban az vitathatatlan, hogy folyamatosan nő a felhasználóinak a száma, így kiváló hirdetési platformnak tekinthető.
Számos előnye van a TikToknak hirdetés szempontjából. Többek között nincs reklámzaj ezen a felületen, izgalmas hirdetési beállításokat tesz lehetővé, és azt is meg kell mindenképpen említeni, hogy több mint 2,5 millió hazai felhasználó regisztrált már ezen a felületen. Nem érdemes megvárni, hogy a konkurencia kihasználja a TikTok nyújtotta lehetőségeket, érdemes megelőzni, és élni a marketing kiszervezés lehetőségével.
A TikTok felülete megköveteli, hogy pörgős videók készüljenek
A felhasználók átlagosan naponta 16 alkalommal nyitják meg a TikTok felületét, és több mint egy órát töltenek rajta. Továbbá nincs reklámzaj, vagyis nagyon kevés a banner a felületen, ami annak köszönhető, hogy a TikTok üzleti felhasználása idáig mindössze 4 százalék volt.
A hirdetések készítésekor azonban nem úgy kell gondolkodni, mint amikor a Facebookra vagy az Instagramra készítünk reklámot. Ugyanis a TikTok felülete megköveteli, hogy pörgős videók készüljenek, amelyek minden esetben tökéletesen igazodnak az aktuális trendekhez.
A TikTokon 18 és 36 év között van az aktív felhasználók 60 százaléka
A TikTok rövid idő alatt küzdötte fel magát a legnagyobb social media platformok közé. A felhasználók tábora folyamatosan nő, és leginkább fiatal felnőttek a felhasználók, ugyanis 18 és 36 év közötti az aktív felhasználók 60 százaléka. Fontos, hogy olyan fiatal felnőttek használják ezt a platformot, akiknek a 38 százaléka egyébként nem elérhető Instagramon vagy Facebookon.
TikTok-hirdetések készíthetőek cégen belül is, ha megvan hozzá a megfelelő tapasztalat és tudás. Azonban azzal fontos tisztában lenni, hogy a betanulás időigényes folyamat, hiszen ez a felület több szempontból is eltér a megszokott Facebooktól vagy Instagramtól.
Az ügynökség tökéletesen ismeri az aktuális social media trendeket
Amennyiben nincs a cégen belül kapacitás a TikTok-hirdetések elkészítésére és beállítására, érdemes TikTok-hirdetési ügynökséget megbízni a feladattal. Ez azért feltétlenül javasolt, mert az ügynökség tökéletesen ismeri az aktuális social media trendeket. Továbbá olyan kreatív megoldásokat nyújt, amelyekkel siker érhető el az online marketing területén.
Az ügynökség első lépésként megismeri az adott céget, majd pontosan meghatározza a célközönséget és kidolgozza a megfelelő hirdetési és kommunikációs stratégiát. Minden helyzetben olyan stratégiát állít össze, amely tökéletesen megfelel az ügyfél igényeinek és céljainak. Ezt követően beállítja a hirdetési fiókot, valamint megtervezi és végigviszi a kampányt. Mindemellett természetesen a folyamatos optimalizálásról sem feledkezik meg annak érdekében, hogy a hirdetések tökéletesen teljesítsenek.