-
Iskolatitkár
-
Személy és vagyonőr állás
-
Értékesítési menedzser - Állásportál.hu
-
Hegesztő,Lakatos,Villanyszerelő,Víz-gáz-fűtésszerelő
-
Dohánybolti eladó
-
Adminisztrátor
-
Raktáros
-
Ügyfélkapcsolati Munkatárs
2023. 01. 31
-
Karbantartó mérnök - Méréstechnika
2023. 02. 01
-
termelési tolmács-operátor
2023. 01. 31
-
Karbantartó mérnök - Vezérléstechnika / általános elektronika
2023. 02. 01
-
Junior tervező mérnök diákmunka
2023. 02. 01
-
Financial Controlling Lead Analyst
2023. 02. 01
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »

A győztesek elbírálása három szakasz szerint zajlik: értékelik magát a márkát, van egy fogyasztói piackutatás, illetve egy nyilvános online szavazás.
Az eseményt a londoni székhelyű nonprofit szervezet, a World Branding Forum szervezi, amely mind a szakemberek, mind a fogyasztók érdekében igyekszik előmozdítani a márkaépítési standardokat, s emellett számos edukációs programot szervez és támogat.

„A World Branding Awards a folyamatos és elkötelezett munkánk gyümölcse, amely elengedhetetlen a kiváló márkák építéséhez. Mivel a fogyasztói szavazatok a végső pontszám 70%-át teszik ki, a díjak nyerteseinek elég jó márkaismertséggel kell rendelkezniük a fogyasztóik körében” – magyarázta Richard Rowles, a World Branding Forum elnöke.
„Nagyon örülünk annak, hogy megnyertük ezt a világszerte megbecsült címet. Ez a díj elismeri csapataink munkáját, akik fáradhatatlanul a magas márkaismertségen dolgoznak, valamint azon, hogy az emberek tudják, mit képviselnek márkáink az állandóan változó kisállat- és állategészségügyben” – tette hozzá Damien Martin, a Boehringer Ingelheim Kisállat Egészségügy Üzletágának globális vezetője.