-
Automata gépkezelő operátor
-
Dolgozz szállodai programszervezőként napsütötte nyaralóhelyeken
-
Bolti Eladó Pénztáros Állás
-
Területi értékesítési munkatárs - Győr
-
Autófényező
-
Minőségbiztosítási munkatárs/Minőségellenőr
-
Sofőr / Karbantartó
-
Csőszerelő
2025. 02. 08
-
Recepciós | Tihany
2025. 02. 13
-
Metrológus, kalibráló méréstechnikus
2025. 02. 15
-
Recepciós
2025. 02. 16
-
Gépkezelő
2025. 02. 16
-
Solution Architect (w / m / x) im Bereich Glasfaser
2025. 02. 16
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »

A győztesek elbírálása három szakasz szerint zajlik: értékelik magát a márkát, van egy fogyasztói piackutatás, illetve egy nyilvános online szavazás.
Az eseményt a londoni székhelyű nonprofit szervezet, a World Branding Forum szervezi, amely mind a szakemberek, mind a fogyasztók érdekében igyekszik előmozdítani a márkaépítési standardokat, s emellett számos edukációs programot szervez és támogat.

„A World Branding Awards a folyamatos és elkötelezett munkánk gyümölcse, amely elengedhetetlen a kiváló márkák építéséhez. Mivel a fogyasztói szavazatok a végső pontszám 70%-át teszik ki, a díjak nyerteseinek elég jó márkaismertséggel kell rendelkezniük a fogyasztóik körében” – magyarázta Richard Rowles, a World Branding Forum elnöke.
„Nagyon örülünk annak, hogy megnyertük ezt a világszerte megbecsült címet. Ez a díj elismeri csapataink munkáját, akik fáradhatatlanul a magas márkaismertségen dolgoznak, valamint azon, hogy az emberek tudják, mit képviselnek márkáink az állandóan változó kisállat- és állategészségügyben” – tette hozzá Damien Martin, a Boehringer Ingelheim Kisállat Egészségügy Üzletágának globális vezetője.