-
Nemzetközi kamionsofőr
-
Dolgozz szállodai programszervezőként napsütötte nyaralóhelyeken
-
Műszaki mérnök, technikus
-
sofőr
-
VILLAMOSIPARI TECHNIKUS - IPARI VILLANYSZERELŐ – VEZÉRLÉS TECHNIKUS
-
Elektronikai műszerzés
-
Takarító
-
Porfestő
2024. 04. 22
-
Project Procurement Manager for Controls & Digitalization
2024. 04. 23
-
Alkalmi Munkavállalót Keresünk Hétvégére És Ünnepnapokra Eladói Munkakörbe Kenyérlángosozó Büfénkebe.
2024. 04. 23
-
Area Sales Manager
2024. 04. 23
-
Betanított varrónő tapasztalattal (akár szállással)
2024. 04. 23
-
Senior könyvelő
2024. 04. 23
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »
A győztesek elbírálása három szakasz szerint zajlik: értékelik magát a márkát, van egy fogyasztói piackutatás, illetve egy nyilvános online szavazás.
Az eseményt a londoni székhelyű nonprofit szervezet, a World Branding Forum szervezi, amely mind a szakemberek, mind a fogyasztók érdekében igyekszik előmozdítani a márkaépítési standardokat, s emellett számos edukációs programot szervez és támogat.
„A World Branding Awards a folyamatos és elkötelezett munkánk gyümölcse, amely elengedhetetlen a kiváló márkák építéséhez. Mivel a fogyasztói szavazatok a végső pontszám 70%-át teszik ki, a díjak nyerteseinek elég jó márkaismertséggel kell rendelkezniük a fogyasztóik körében” – magyarázta Richard Rowles, a World Branding Forum elnöke.
„Nagyon örülünk annak, hogy megnyertük ezt a világszerte megbecsült címet. Ez a díj elismeri csapataink munkáját, akik fáradhatatlanul a magas márkaismertségen dolgoznak, valamint azon, hogy az emberek tudják, mit képviselnek márkáink az állandóan változó kisállat- és állategészségügyben” – tette hozzá Damien Martin, a Boehringer Ingelheim Kisállat Egészségügy Üzletágának globális vezetője.