Értékelve: 1x
(5.0 pont)

Olyan vállalkozást vezet, amely egy adott terméket állít elő, vagy kizárólagos jogokkal rendelkezik annak terjesztésére? A határokon átnyúló szállítások lehetőséget jelentenek a fejlődésre, különösen azért, mert az online lehetővé teszi, hogy még a világ legtávolabbi helyein is látható legyen.
Ha azonban nem rendelkezik saját járműflottával, akkor most már választhatja a szállítási börze szolgáltatásait, hogy logisztikai partnert tudjon azonosítani az áruk nemzetközi szállítása szolgáltatásaihoz. Nézze meg, melyek a legfontosabb tippek egy ilyen partnerség kiépítéséhez:
A fuvarozó hozzáigazítása a szállítmány sajátosságaihoz
Ha nemzetközi szállítást tervez, javasoljuk, hogy az online szállítási börzén azonosítsa azt a partnert, aki tapasztalattal rendelkezik ezen szállítmányok területén, aki valós időben alkalmazkodik az adott projekt sajátosságaihoz.
A belső szállítással ellentétben a nemzeti határok átlépésével vagy több országon való áthaladással járó szállítás magában foglalja a logisztikai partner bizonyos szintű professzionalizmusát, amelyet a következő ismertet:
● az általa átutazó államokra vonatkozó szállítási jogszabályok ismerete a nemzetközi árufuvarozás során;
● a legjobb útvonalak azonosítása, figyelembe véve: az útkereszteződések állapota, a szezonalitás, a rakomány sajátosságai és a jármű jellemzői;
● alkalmazkodás a lehetséges közúti események dinamikájához, amelyek spontán módon fordulnak elő az elvégzett szállítás során stb.
A nemzetközi árufuvarozás előnyös költségeián stb.
Egy ilyen projekt magas költségeket okozhat az ügyfél számára, ami később befolyásolhatja a szállított termékek vételárát.
Fontos, hogy a szállítási börze ajánlatában a vállalat olyan logisztikai partnert azonosítson, aki hajlandó az adott utazás méretéhez megfelelően előnyös költségeket biztosítani.
Ezért egyes áruknak az ország határain keresztül történő áthelyezésének lehetővé kell tennie:
● a legmegfelelőbb járművek azonosítása, az adott szállítmány dinamikájához igazított műszaki sajátosságaival. Példa: egy olyan partner szállítási ajánlatának azonosítása, akinek kétszintes rakodórendszerrel rendelkező teherautója van.
● a csoportosulási rendszer keretében történő áruszállítás költségeinek igénybevétele. Példa: számlázás négyzetméterenként, amelyet a teherautó tárolóhelyén foglalnak el.
● a nemzetközileg szállított áruk biztosítására vonatkozó ajánlat bemutatása. Példa: biztosítás veszteségük vagy megsemmisülésük esetén, az utazás során
Hatékony kommunikáció a projekt során
Fontos, hogy az a fuvarozó, amellyel ilyen partnerséget kötöttek, valós idejű tájékoztatást nyújtson a szállítmány nemzetközi utazásáról.
Ez hozzájárulhat egy bizonyos imázstőke generálásához, amely előnyös más partnerségek számára, amelyek a jövőben megvalósulhatnak. Ez a leghasznosabb eszköz a kritikus helyzetek kezelésére is, amelyek bejelentés nélkül történnek az útvonal egy bizonyos szakaszán.
Miután az online fuvarozási bőrze ajánlatában azonosították, az igénylő vállalkozásnak hatékony kommunikációs intézkedéseket tartalmazó tervet kell kérnie a fuvarozótól annak érdekében, hogy az utazás bármely szakaszát mindkét érintett fél részletesen lekövethesse.
Bármely nemzetközi szállítmányozási projekt sikere a fuvarozó és az igénylő vállalat közötti kapcsolaton alapul.
A fent tárgyalt kérdéseknek az a szerepük, hogy megteremtsék a legjobb előfeltételeket egy ilyen összetett partnerség fenntartható fejlődéséhez.