Az üzleti találkozókon felhasznált névjegykártyák marketingeszközként is funkcionálhatnak, így ilyen szemmel is érdemes tekintenünk rájuk. Mivel elsődleges célunk az, hogy eladjuk a fogadó félnek a termékünket vagy szolgáltatásunkat, így nem elhanyagolható a megnyerő kinézet.

Hogyan segítheti az értékesítést a névjegykártya?

Egy ízlésesen, célnak megfelelően megszerkesztett névjegykártya rendkívül jó eséllyel fog profitot hozni a cégbe. Természetesen emellé kell az üzletkötő megfelelő tárgyalási képessége is, de egy profi névjegy sokat lendíthet előre a folyamaton. Első és legfontosabb szerepe a bemutatkozásnál adódik, amikor is meg kell teremtenünk az első benyomást.

 

Ez a folyamat egy jó minőségű és megfelelő funkciókkal bíró névjegykártyával sokkal pozitívabban fog menni. Érdekel, hogy hogyan ültetheted át ezt a digitális világba? Olvass utána a CardInMove blogjában az új generációs névjegykártyáknak!

 

A kutatások szerint nagyjából egy óra áll rendelkezésünkre ahhoz, hogy a névjegykártyánkkal elérjük a kívánt hatást. Ez egy meglehetősen rövid időintervallum, így egyáltalán nem mindegy, hogy milyen alapelvek mentén szerkesztjük meg a felületét.

 

Hozzájárul ehhez a papír minősége, illetve a színek és a formák megjelenítése is. Célszerű arra törekedni, hogy kitűnjünk a tömegből, és egy kicsit extrább névjegykártyát hozzunk létre.

 

Legyünk figyelemfelkeltőek!

Ahhoz, hogy ne csak simán bekerüljön partnerünknél névjegyünk a többi mellé a fiókba, valami extrát kell nyújtanunk. Ezért próbáljunk meg kicsit elszakadni a hagyományos kialakításoktól. Célszerű többek között valamilyen típusú képi elemet megjeleníteni a névjegyünkön.

 

Erre a legalkalmasabb a vállalkozásunk logója, de nagyon jó az is, ha a brandünk színei megjelennek a kártyánkon. Amennyiben személyes vállalatot vezetünk, akkor akár egy rólunk készült fotó sem lesz rossz választás.

 

Mindebben az a lényeg, hogy próbáljunk meg kiemelkedni a többi névjegy közül, igyekezzünk emlékezeteset alkotni. Így ezt már mindenki megteheti a saját fantáziája szerint, hiszen nincs rá egységes recept, hogy melyik iparágban melyik a megnyerő kialakítás.

 

A szabványmérettől azonban nem érdemes eltérni, hiszen így tudjuk garantálni azt, hogy a névjegyünk beleférjen a fogadó fél pénztárcájába vagy irattartójába. De ettől nem kell megijedni, hiszen a fix mérettől eltekintve is sok lehetőségünk van a névjegykártya személyessé varázslására.

 

Használjuk ki a hátoldalt!

Ne feledkezzünk meg róla, hogy a névjegykártyának két oldala van. Célszerű a hátsó részben rejlő lehetőségeket is kihasználni. Lehetőleg kerüljük az öndicséretet, inkább egy kis bemutatkozó szöveg vagy pár hasznos információ tud jól mutatni ezen a részen.

 

A névjegykártya egésze mindenképpen tükrözze a vállalat stílusát, és csempésszünk bele valamit, amitől egyediek leszünk. Ha odafigyelünk ezekre a részletekre, akkor biztosan sokkal sikeresebbek leszünk az üzletkötésben. Reméljük, hogy te is megtalálod a számításaidat névjegykártyáddal ezen a téren!

értékelés