Értékelve: 1x
(5.0 pont)
CÍMKÉK

Bármilyen vállalkozást is vezetünk, az egyik legfontosabb dolog, hogy maximálisan eleget tegyünk a vevői igényeknek, hiszen így erősíthető meg a lojalitás. Ez alól egy vállalat sem kivétel.

Ott vannak például a szoláriumstúdiók. Egyértelmű, hogy a vendégek csak egy olyan helyre fognak visszajárni, ahol megkapják azt, amit szeretnének. De mire is van igazán szüksége a barnulni vágyóknak? Nos, a következő pár sorban éppen erről lesz szó.

Vevői lojalitás szerepe

Akármilyen szektorban is tevékenykedünk, mindenki tudja, hogy a kulcs a vevői elégedettségben rejlik. Ehhez szükséges egy jól kialakított portfólió, megfelelő árazás, mögöttes tudás, szakértelem, és persze a megfelelő bánásmód sem maradhat le a listáról.

Amikor egy új vállalat jelenik meg a piacon, akkor valami újjal kell előállnia. Persze ez nem mindig elég, hiszen hosszú távon a felsoroltak mindegyike nagy szerepet játszik majd a vevői elégedettség fokozásában. A lojalitás kialakítása egy hosszú folyamat, s azt szokták mondani, hogy nehezebb a régi vevőket megtartani, mint újakat szerezni. Ha állandó visszajáró vendégeink vannak, az bizony stabil vevőkört biztosít nekünk.

Lássuk, hogy melyek azok a kulcsfontosságú tényezők, amelyek segítenek nekünk mondjuk akkor, ha egy szoláriumstúdió büszke tulajdonosai vagyunk!

Mit várnak el a vendégek?

Mivel senki sem szeretne megbetegedni, illetve senki nem fekszik be szívesen olyan gépbe, ami koszos, megviselt, ezért alapvető elvárás a stúdiókkal szemben, hogy a szoláriumgépeket állandó jelleggel fertőtlenítsék és tisztítsák. Ha higiéniai problémákkal kell szembesülnie a vevőnek, akkor biztos, hogy menekülni fog!

A vevők szeretik továbbá azt is, ha egy stúdió folyamatosan képes megújulni. Mit jelent ez? Újabb, gyorsabban barnító, hatékonyabban használható csöveket dob a piacra. Lehet, hogy ez némi beruházást igényel, de ha haladunk a technikával, azt a vendégek is értékelni fogják!

A Hollandimpex KFT modern szoláriumcsövei segítenek neked is ebben! A cégtől beszerezheted azokat az újdonságokat, amelyek vonzzák majd az ügyfeleket!

Még több elvárás

Fontos, hogy jól válogasd meg a személyzet tagjait is. Az ugyanis eléggé kínos, ha érdeklődnek tőlük a témában, és ők meg sem tudnak szólalni. A segítőkész és hozzáértő munkatársak jelenléte így elengedhetetlen.

Vannak olyan krémek és más kiegészítők, amelyekre szükség lehet a szoláriumozást követően. Ha mindezeket széles választékban beszerezhetik helyben, a stúdióban, hidd el, nem fognak más helyet keresni!

Végül, az is igaz, hogy mindenki szeret különleges bánásmódban részesülni. A törzsvásárlói rendszer kiépítése talán egyenlő azzal, hogy néha engedsz az árból, de hosszú távon jó befektetésnek minősül, hiszen több embert tarthatsz meg.