-
Értékesítési vezető - Budapest
-
óvodapedagógus
-
Irodai ügyintéző/adminisztrátor
-
Fogtechnikus
-
Minőségbiztosítási munkatárs/Minőségellenőr
-
Irodavezető (munkaerő-kölcsönzés) - Szombathely
-
Autófényező
-
Teherautó / pótkocsi szerelő
2025. 02. 04
-
Eladó | Nagybajom
2025. 02. 05
-
General Ledger Accountant
2025. 02. 06
-
Területi Képviselő
2025. 02. 06
-
Jászberény - Bolti Eladó (Diákmunka)
2025. 02. 06
-
Recepciós diákmunka üzemorvosi rendelőben - III. kerület
2025. 02. 06
- További állások »
- Álláshirdetés-feladás »

Ez mintegy 160 ezer tonna állateleséget jelent. A magyarok ugyanannyit költenek gyártói és sajátmárkás termékekre kedvenceiknek.

Az „ember legjobb barátjának” táplálására a vizsgált időszakban értékben közel 35 milliárd forintot költöttek a gazdik, ami az előző év azonos időszakához képest 7 százalékos emelkedés. 117 tonna kutyaeledel került a négylábúak tálkájába, nagyjából 60-40 százalékban nedves és száraz táp. A kutyakekszek és jutalomfalatok még elenyésző mértékben jelennek meg mennyiségi eladást tekintve, ugyanakkor kétszámjegyű növekedést érnek el. Jellemzően a 400 négyzetméteresnél nagyobb alapterületű üzletekre koncentrálódik az eladások közel négyötöde. A gyártói márkák értékbeli részesedése több mint 40 százalék. Száraz tápok értékesítésekor dominálnak a nagyobb (3-10 kilogrammos kiszerelések), a teljes értékbeli forgalom felét teszik ki.

A macskaeledelek piaca szintén dinamikusan növekedik: 2017. február és 2018. január között értékben 11 százalékkal nőtt a forgalom az előző év azonos időszakával összevetve, ezzel az összeg alulról súrolja a 26 milliárd forintot, mennyiségben pedig meghaladja a 43 tonnát (ez 9 százalékos emelkedés). A nedves cicaeledel az értékbeli forgalom mintegy háromnegyedét viszi el, ez közel 100 millió darab alutasakot és konzervet jelent. Doromboló kedvenceinknek is jellemzően a 400 négyzetméteresnél nagyobb alapterületű üzletekből szerezzük be a táplálékot.
„Macskaeledelnél is koncentrált az eladás, ugyanakkor a kisebb, 200 négyzetméteres üzletek viszik el az értékbeli forgalom ötödét, vagyis a »leugrom cicakajáéért« valós jelenség” – mondta Hajnal Dóra a Nielsen ügyfélkapcsolati vezetője.
A macskaeledelek esetében a gyártói márkák aránya értékben a teljes forgalom több mint felét teszi ki.
A NIELSENRŐLA Nielsen Holdings Rt. (a New York-i tőzsdén: NLSN) egy globális mérési és adatelemző szolgáltatásokat nyújtó vállalat, amely teljes körű és megbízható betekintést nyújt a fogyasztói és piaci szokásokba világszerte. A Nielsen saját adatbázisának más adatforrásokkal történő komplex megközelítése lehetővé teszi ügyfeleink számára világszerte megérteni azt, hogy mi történik most, mi történik a jövőben, és miként tudnak mindezen tudás birtokában a leghatékonyabban cselekedni. A Nielsen több mint 90 éve szolgáltat adatokat és elemzéseket tudományos szigorral és folyamatos innovációval, mindig újabb módszereket keresve arra, hogy megválaszolhassa a média, a reklámipar, a kiskereskedelem és az FMCG-piac legfontosabb kérdéseit. A Nielsen szerepel az USA-beli Standard&Poors pénzügyi szolgáltató cég 500-as listáján. Több mint száz országban végzett üzleti tevékenységével lefedi a világ népességének 90 százaléknál nagyobb részét. További információkért kérjük, látogasson el honlapunkra: www.nielsen.com