- -
Háziállat.hu - Médiaajánlat 2018
Hirdess ott, ahol az állatok gazdái böngésznek!

HÁZIÁLLAT.HU MAGAZIN - ami él és mozog


ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT

A gyerekek után - vagy éppen helyettük - a szőrös, tollas, pikkelyes társainkra áldozzuk a legtöbbet. A 3,5-4 millió magyarországi hobbiállattartó évi 100 milliárd forintot költ kedvenceire. Ha úgy gondolod, hogy üzeneted érdekes lehet a hobbiállatos olvasóinknak, akkor jó helyen jársz!

Ha még nem tudod pontosan, mit szeretnél, akkor hívd fel nyugodtan a szerkesztőséget + 36 1/783-5778-as telefonszámon; meséltesd el velünk a lehetőségeket és hagyd magad rábeszélni a legjobb ajánlatra.

Ha előbb a pontos adatokra vagy kíváncsi, akkor ez a bekezdés Neked szól. A Háziállat Magazint havonta 460 ezer alkalommal, 210 ezer egyedi látogató olvassa (2018. május Google Analitics). Egy részük naponta visszajár, más részük hűtlen, a keresőkben véletlenül bukkan ránk. Egy olvasó átlagosan 1,3 oldalt tekint meg, így összesen 380 ezer több oldalt böngésznek át egy hónapban. Különösen népszerűek a kisfilmek és a különféle interaktív játékok, szavazások, galériák.

 

MILYEN REKLÁMFORMÁKAT AJÁNLUNK?

A legnépszerűbb a reklámcsíkos (banner-) hirdetés:
Kérjük, vedd fel a kapcsolatot a háziállat.hu hirdetési képviseletével.

Értékesítési menedzser:

Halmi Edit
+ 36 1/783-5778
edit.halmi@haziallat.hu


A PR-cikk nagyon hatékony, bár munkásabb hirdetési forma: annak éri meg, aki be akar mutatni valamilyen terméket, és élni akar a nyilvánosság adta lehetőséggel. Sok ember nem szereti a közvetlen hirdetéseket, de elolvassa a termékbemutatókat és érdekes leírásokat. A PR-cikket a megrendelő írja, a szerkesztőség szerkeszti. Vezércikként megjelenik, majd egy hétig a címlapon marad. Utána egy hónapig egy rovat főoldalán olvasható, majd további egy évig az archívumban tartjuk, a cikkek közé keverve. Nehéz nem észrevenni. Érdeklődésed esetén vedd fel a kapcsolatot a szerkesztőséggel:

Meghatározott cikkek mellett is megjelenhetnek termékek, ajánlatok. Például minden kutyafajtához tehetünk különféle táplálási ajánlást. Ez elég munkás dolog, ezért csak hosszú távú megállapodás alapján vágnánk bele. Viszont ennél célzottabb reklámformát nehéz elképzelni. Ha érdekes lehet, kérj ajánlatot.

A rovatokhoz passzolhat egy-egy szponzor, például olyan cég, aki a rovat témájával kapcsolatos dolgot szolgáltat. Jól mutat az Elveszett állat rovathoz egy felelős multi, vagy az Apróhirdetés rovathoz egy kiskereskedő (hiszen az új állathoz mindig jól jön a felszerelés). Nem lenne meglepő, ha az olvasói kérdéseket megválaszoló Dr.Háziállat rovatot valamilyen állatgyógyszer-cég támogatná. Ha ilyen nagyban utazol, kérdezz rá!

Szerkesztőség - Szponzoráció
E-mail: info@haziallat.hu

A Szaknévsor is a vállalkozások rendelkezésre áll.
Itt különféle kategóriákban lehet szerepelni (pl. tenyésztő, állatorvos, szakbolt), Aki a szaknévsorban szerepel, az kiemelt képes hirdetést is megjelentethet. Most kb. 130 vállalkozás hirdet így.

MIÉRT, MIÉRT?

A HÁZIÁLLAT a meghatározó hazai hobbiállatos magazin

A napi frissítésű portál Magyarország kiemelkedő hobbiállatos magazinja. A Versenyhivatal nem szereti a leg-leg-leg kifejezést, de lássuk be: ki tud jobbat? Az interneten megjelenő portál fő profilja az állatok gondozása, tenyésztése és az emberséges állattartás gyakorlata. Ennek megfelelően tartalmilag felöleli a kisállattartási, állatgyógyászati, és tenyésztői piac kínálatát.

Magas ismertség és olvasottság

A portált havi 210 000 olvasó látogatja, amely kiemeli az egyéb hobbiállat-témájú internetes és nyomtatott sajtótermékek közül. A havi átlagos oldalletöltések száma 380 000 feletti. Az olvasók speciális érdeklődésük alapján látogatnak az oldalra, nem véletlenül.

Környezetbarát promóció

A magazin reklámhelyei nem "hátsó borítón" vagy "teljes oldalon" jelennek meg, így nem terhelik feleslegesen a környezetet, nem járulnak hozzá a papír- és festékpazarláshoz. A környezettudatos fogyasztó ezt is értékelheti.

Körülhatárolt célcsoport

Szerinted ki olvassa a háziállat.hu-t? Olyan, akinek van állata, vagy olyan, akinek nincs? Vajon az olvasó érdeklődik a hobbiállattartás részetei iránt, vagy csak önkínzásból tévedt a háziállat.hu-ra? Az internetes magazinolvasó vajon a legszegényebb társadalmi réteg tagja, aki konyhai maradékkal eteti jószágait, vagy inkább tudatos fogyasztó, aki utánanéz a dolgoknak, aztán vásárol. Mit gondolsz?

értékelés